موسوی بهترین مدافع مرحله بین قاره‌ای شد
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان مرحله بین قاره‌ای لیگ جهانی والیبال محمد موسوی با 0.96 امتیاز بهترین مدافع شد و بازیکنانی از روسیه و ایتالیا در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در فهرست امتیازآورترین بازیکنان لیگ جهانی آندرسون ماتیو از آمریکا با 259 امتیاز در صدر این فهرست قرار دارد. بازیکنانی از صربستان و آمریکا با 220 و 210 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم هستند و شهرام محمودی از ایران با 149 امتیاز در رتبه هشتم است. محمودی در پایان هفته ششم در رتبه چهارم این فهرست قرار داشت و به دلیل مصدومیت در برابر لهستان به میدان نرفت.

ساندر تایلور از آمریکا با 50.89 درصد موفقیت در رده نخست بهترین زنندگان اسپک قرار دارد. بازیکنانی از ایتالیا و صربستان در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. شهرام محمودی از ایران با 47.41 درصد موفقیت در رتبه نهم این فهرست قرار دارد.

در میان بهترین زنندگان سرویس در دور مقدماتی لیگ جهانی، دیمیتری از روسیه با میانگین 0.36 امتیاز در هر ست در رده نخست قرار دارد و بازیکنانی از آمریکا به ترتیب با 0.35 و 0.33  امتیاز در هر ست در رتبه‌های بعدی قرار دارند. محمد موسوی در این فهرست در رتبه دهم است.

زاتورسکی پاول از لهستان با میانگین 2.52 در هر ست در رده نخست بهترین توپ‌گیران دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال ایستاده است و بازیکنانی از برزیل رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. در این فهرست فرهاد قائمی از ایران با میانگین 1.49 در رتبه هشتم قرار دارد.

در فهرست بهترین دریافت کنندگان، شوجی اریک از آمریکا با 52.65 درصد موفقیت در رده نخست ایستاده است. بازیکنانی از لهستان و بلغارستان به ترتیب با 41.55 و 40.55 درصد موفقیت در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. فرهاد قائمی از ایران 36.73 درصد موفقیت در رده هفتم دریافت کنندگان دور مقدماتی لیگ جهانی سال 2014 قرار گرفت.

فابین از لهستان با 6.55 پاس صحیح در هر ست رده نخست بهترین پاسورهای لیگ جهانی را به خود اختصاص داد. بازیکن صربستان با 6.00 و سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز با میانگین 5.39 پاس صحیح در هر ست در رده‌های دوم و سوم این رده‌بندی ایستادند.

دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال شب گذشته به پایان رسید و تیم‌های ایتالیا، ایران و برزیل از گروه یک و آمریکا و روسیه از گروه دو به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ سه شنبه 17 تير 1393برچسب:پایگاه خبری تحلیلی رضی نیوز, ] [ 8:55 ] [ رضی نیوز ]